ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • Anasayfa
  • DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
    • BAŞKANLIĞIN GÖREVLERİ
    • MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI
    • İNŞAAT VE EMLAK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
    • SOSYAL İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
    • İDARİ İŞLER VE KOORDİNASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
  • YÖNETİCİLERİMİZ
    • DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKAN V.
    • İDARİ İŞLER VE KOORDİNASYON DAİRE BAŞKANI
    • MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANI
    • İNŞAAT VE EMLAK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANI V.
    • SOSYAL İŞLER DAİRE BAŞKANI
  • İÇ KONTROL SİSTEMİ
    • MEVZUAT
    • SÜREÇ KARTLARI VE SÜREÇLER
    • İŞ TANIMLARI VE GEREKLERİ
    • UYUM EYLEM PLANI
    • İZLEME DEĞERLENDİRME SORU FORMU
    • FORMLAR VE TABLOLAR
  • DHDB BİLGİ SİSTEMİ
  • MERKEZ KREŞ
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksDestek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı

Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevi 2022-2023 Yılı Kayıtları ve Mezunlara İlişkin Uygulama Esasları Yayınlanmıştır

21.6.2022 / Gösterim Saysı : 35762 / Arşiv

Bakanlığımız Lodumlu kampüsünde bulunan Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevine yapılacak kayıtlara ve mezunlara ilişkin uygulama esasları aşağıdadır.

1. 2022-2023 Eğitim ve Öğretim Yılı için Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevine; 2019 yılı ve öncesi doğumlu çocuklar ile 30.09.2022 tarihi itibariyle ilkokul çağına gelmemiş çocuklar kayıt olabilecektir. Başvuru kabulleri Kamu Kurumlarınca Açılacak Çocuk Bakımevleri Hakkında Yönetmelik – Madde 11'e göre yapılmaktadır. 11. madde gereğince, kreşe kayıtta öncelik hakkı; anne-babası Bakanlığımızda çalışan çocuklara tanınır. İkinci öncelik hakkı; Bakanlığımızda çalışan annenin çocukları içindir. Babanın Bakanlığımızda çalışması, annenin farklı bir Bakanlıkta çalışması durumunda ise, annenin çalıştığı Bakanlıkta Kreş ve Gündüz Bakımevi bulunmaması durumunda, çocuklar ikinci öncelik hakkına sahip olarak değerlendirilir. Annenin çalışmadığı, sadece babanın Bakanlığımızda çalışması durumunda ise üçüncü öncelik hakkına sahiptir. Üstsoy Bakanlık çalışanları dördüncü öncelik hakkına sahiptir. Diğer kurum ve kuruluşlarda çalışmakta olan memurların başvuruları ise mevzuat kapsamında değerlendirilir. Kuruluş amacı kendi personeline hizmet vermek olan kreşe, kurum dışından gelen çocuğun kaydı yıllık olarak yenilenir. Bu kapsamda kurum dışından gelen çocuğun kaydı her eğitim-öğretim yılı sonunda silinir. Yeni eğitim - öğretim yılı için tekrar müracaat etmesi ve kontenjan olması durumunda ise kurum dışı başvurularda öncelik hakkı tanınır. Kurum dışı başvuruların,  kontenjandan fazla olması durumunda ise evrak kayıt sıra numarasına göre yerleştirilir.

2. Çocuğunu Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevine kayıt ettirecek olan personelin Başvuru Formlarını 21.06.2022 - 08.07.2022 tarihleri arasında mesai bitimine kadar https://www.tarimorman.gov.tr/DHDB/Link/41/Online-Formlar adresinden temin ederek,  Bakanlık Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevine onaylı olarak elden teslim etmesi gerekmektedir.

3. Başvurular 18.07.2022-21.07.2022 tarihleri arasında değerlendirilecek olup, kayıt hakkı kazanarak asil yerleşen öğrenci velilerine 22.07.2022 Cuma günü mesai bitimine kadar, yedekten kayıt hakkı kazanan öğrenci velilerine ise 01.08.2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

4. Asil olarak kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt - kabul için gerekli belgeler:

  • Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
  • Aşı Kartı,
  • 6 adet fotoğraf,
  • Sağlık Raporu,
  • Öğrenci Tanıma Formu,
  • Veli Sözleşmesi,
  • Acil Durum Bilgi Formu,

    29.07.2022 Cuma günü mesai bitimine kadar,  yedek listeden kayıt hakkı kazanan öğrenci velilerinin ise 08.08.2022 Pazartesi günü mesai bitimine kadar eksiksiz olarak teslim etmesi gerekmektedir. Evrakları eksik olan başvurular iptal edilecektir.

5. Mezun durumunda olan 2016 doğumlu öğrencilerimizin 01.08.2022 tarihinde kreşle ilişikleri kesilecektir.

6. Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevi 01.08.2022 Pazartesi günü eğitim – öğretime ara verecek olup yeni eğitim – öğretim yılı 05.09.2022 Pazartesi günü başlayacaktır.

BAĞLANTILAR

15 Temmuz Destanı

15 Temmuz Destanı

Hayvancılık Çalıştayı

Hayvancılık Çalıştayı

Türkiye Tarımsal Finans Zirvesi

Türkiye Tarımsal Finans Zirvesi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi

 2016 Uluslararsı Bakliyat Yılı

2016 Uluslararsı Bakliyat Yılı

Etik Rehberi

Etik Rehberi

Gıdanı Koru

Gıdanı Koru

İLETİŞİM

    Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
  • Adres : T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı, No: 161, 06800, Çankaya/ANKARA

  • Telefon : 0312 287 33 60 (PBX)

  • Faks : 0312 287 72 66

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​