Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatında ihtiyaç duyulan ve boş bulunan unvanlar için yapılacak olan Unvan Değişikliği Sınavına Personel Bilgi ve Yönetim Sisteminden 23/08/2021 – 16/09/2021 tarihleri arasında alınan müracaatların incelemesi sonucunda başvuruları uygun olan ve uygun bulunmayan adayların bilgileri Personel Bilgi ve Yönetim Sistemi üzerinden 20/09/2021 tarihinde yayınlanmıştı.
Başvuruları uygun bulunmayan ve 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında Personel Bilgi ve Yönetim Sistemi üzerinden itiraz müracaatlarını yapan adaylardan itirazları kabul edilen ve kabul edilmeyenlerin bilgileri Personel Bilgi ve Yönetim Sisteminde kendi sayfalarında yayınlanmıştır.
İtirazı kabul edilen adaylar Ankara Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (ANKUZEF) Sınav Yönetim Merkezi (ASYM) web adresi (asym.ankara.edu.tr)'ne girerek 07 Ekim 2021 tarihine kadar sınav başvurusu yapabileceklerdir.