T.C. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı

Personel Bilgi Ve Yönetim Sistemi Kullanıma Açıldı

Yayın Tarihi : 4.02.2019

Personel Bilgi ve Yönetim Sistemi (PBYS) kapsamında Personel Genel Müdürlüğümüzce Bakanlık merkez ve taşra teşkilatına eğitimler verilmiş olup, uzun süreli test çalışmalarının ardından sistem 1 Şubat 2019 tarihinde pbys.tarimorman.gov.tr adresinde kullanıma açılmıştır. Sistemin açılmasından itibaren programın birinci fazı olan memur personele ait özlük, kadro, atama, terfi, emeklilik vb. işlemleri PBYS üzerinden yapılmaya başlanmıştır.

                Bu kapsamda PBYS üzerinde merkez teşkilatı birimlerinde ve taşra teşkilatı müdürlüklerinde görevli memur personele ait aşağıda belirtilen bilgilerin eksik ya da hatalı olması durumunda düzeltilmesi/güncellenmesi işlemlerinin en geç 1 Mayıs 2019 tarihine kadar tamamlanması gerekmektedir. Bilgi düzeltme/güncelleme işlemleri taşra teşkilatında görevli eğitim verilen personel tarafından, merkez teşkilatında ise Personel Genel Müdürlüğü tarafından yapılacaktır.

Personele Ait Düzeltilmesi/Güncellenmesi Gereken Bilgiler

  1. Güncel Biyometrik Fotoğrafı,
  2. Güncel Cep Telefonu, Kurum ve Dâhili Telefon Numarası
  3. İrtibat Bilgisi,
  4. Özlük Bilgisi,
  5. Kadro Bilgisi Kontrolü,
  6. Öğrenim Bilgileri,
  7. Askerlik Bilgisi,
  8. Hizmet Cetveli Bilgisi
  9. Diğer Statülere Tabi Hizmet Bilgileri,
  10. Hizmet Borçlanması Bilgileri,
  11. Görevlendirme Bilgileri,
  12. Engelli Personel Bilgileri,
  13. Sendika Bilgileri,
  14. Kan Grubu,
  15. Norm Dışı Personelin Belirtilmesi.