Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Görme Engelli
×
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPI
    BAŞKAN
    DAİRE BAŞKANLARI
    • MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANI
    • İNŞAAT VE EMLAK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANI
    • DÖNER SERMAYE DAİRE BAŞKANI
    • İDARİ VE SOSYAL İŞLER DAİRE BAŞKANI
    DAİRE BAŞKANLARI VE GÖREVLERİ
    • MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI
    • İNŞAAT VE EMLAK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
    • DÖNER SERMAYE DAİRE BAŞKANLIĞI
    • İDARİ VE SOSYAL İŞLER DAİRE BAŞKANI
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    MERKEZ İKMAL MÜDÜRLÜĞÜ
    MERKEZ KREŞ
  • E-HİZMETLER
    DHDB BİLGİ SİSTEMİ
  • YAYINLAR
    İÇ KONTROL SİSTEMİ
    • MEVZUAT
    • SÜREÇ KARTLARI VE SÜREÇLER
    • İŞ TANIMLARI VE GEREKLERİ
    • UYUM EYLEM PLANI
    • İZLEME DEĞERLENDİRME SORU FORMU
    • FORMLAR VE TABLOLAR
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksDestek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı > Duyuru

Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevi 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı Kayıtlarına İlişkin Uygulama Esasları

30.05.2024 / Gösterim Saysı : 2624 / Arşiv

A- BAŞVURU ŞARTLARI VE BAŞVURU İŞLEMLERİ
1. 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı için Merkez Kreş ve Gündüz Bakımevine; 2021 yılı ve önce​si doğumlu çocuklar ile 30.09.2024 tarihi itibarıyla ilkokul çağına gelmemiş çocuklar kayıt olabilecektir.
2. Çocuğunu kreşe kaydettirmek isteyen kamu personelinin, Tarım ve Orman Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığının web sayfasından (Online Formlar) temin edeceği Kreş B​aşvuru Formu ve eklerini eksiksiz olarak doldurup 10.06.2024-12.07.2024 tarihleri arasında Tarım ve Orman Bakanlığı Genel Evrak Birimine elden teslim etmesi gerekmektedir.
3. Başvurular, 15.07.2024-19.07.2024 tarihleri arasında değerlendirilecek, oluşturulacak asil ve yedek listeler 23.07.2024 tarihinde kreş ilan panosunda yayınlanacaktır. Başvuru sahiplerine ayrıca SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.
4. Asil listeden kayıt hakkı kazanan öğrenci velisinin, Tarım ve Orman Bakanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığının web sayfasından (Online Formlar) temin edeceği Kreş Kayıt-Kabul Formları başlığı altında yer alan Veli Sözleşmesi (iki nüsha), Çocuk Aile Tanıma Formu, Acil Durum Bilgi Formu ile çocuğa ait Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Aşı Kartı, 6 adet fotoğraf, Sağlık Ocağı veya Hastaneden alınacak Sağlık Raporunu 23.07.2024-29.07.2024 tarihleri arasında kreşe teslim etmesi gerekmektedir.
5. 30.07.2024 tarihi itibariyle kontenjan kalması durumunda ise yedek listeden öğrenci kaydı yapılacaktır.
6. 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı 02.09.2024 tarihi itibariyle başlayacak olup, kreşe ilk defa kayıt olan çocukların 25.08.2024-29.08.2024 tarihleri arasında yapılmış olan boğaz kültürü ve gaitada parazit tahlil sonuçları kreş ilk gününde elden teslim edilecektir.
B- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
1. Başvurular, Kamu Kurumlarınca Açılacak Çocuk Bakımevleri Hakkında Yönetmelik – Madde 11’e göre değerlendirilecektir. Bu kapsamda, kreşe kayıtta;
1.1. Birinci öncelik hakkı; anne ve babası, Tarım ve Orman Bakanlığında çalışan çocuklara tanınır.
1.2. İkinci öncelik hakkı; 
1.2.1. Tarım ve Orman Bakanlığında çalışan annenin çocukları ile
1.2.2. Babası, Tarım ve Orman Bakanlığında çalışan, annesinin çalıştığı Kurum veya Kuruluşta ise kreş bulunmayan çocuklar içindir.
2.3. Üçüncü öncelik hakkı; Annesinin çalışmadığı, sadece babasının Tarım ve Orman Bakanlığında çalıştığı çocuklara tanınır.
2.4. Dördüncü öncelik hakkı ise üstsoyu Tarım ve Orman Bakanlığında çalışan çocuklar içindir.
2.5. Diğer Kurum ve Kuruluşlarda çalışmakta olan memurların başvuruları ise mevzuat kapsamında değerlendirilir.
C- DİĞER HUSUSLAR
1. Kuruluş amacı kendi personeline hizmet vermek olan kreşe, Tarım ve Orman Bakanlığı dışından gelen çocuğun kaydı yıllık olarak yenilenir. Bu doğrultuda, Kurum dışından gelen çocuğun kaydı her Eğitim-Öğretim yılı sonunda silinir. Yeni Eğitim-Öğretim yılı için tekrar müracaat edilmesi ve kontenjan olması durumunda Kurum dışı başvurularda bu durumda olanlara öncelik hakkı tanınır.
2. 2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılı, 02.08.2024 tarihi itibariyle tamamlanacak olup, 2018 doğumlu çocuklar ile kurum dışından kayıtlı olup 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı için kayıt hakkı kazanamayan çocukların kaydı bu tarih itibariyle sona erecektir.

İLETİŞİM

    Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
  • Adres : T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı, No: 161, 06800, Çankaya/ANKARA

  • Telefon : 0312 287 33 60 (PBX)

  • Faks : 0312 287 72 66

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın
©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI