Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü Merkez ve Taşra Teşkilatı emrine 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi kapsamında istihdam edilmek üzere 07.10.2025 – 17.10.2025 tarihleri arasında başvuruları alınan adayların yerleştirme sonuçları 30.10.2025 tarihinde Genel Müdürlüğümüz internet sitesinde ve Kariyer Kapısı üzerinden ( https://kariyerkapisi.gov.tr) açıklanmıştır.
Asil olarak yerleştirme işlemi tamamlanan adaylardan süresi içinde evrak teslimi yapmayan adayların yerine yedek adayların yerleştirme işlemlerine başlanmış olup, aşağıdaki listede bilgilerine yer verilen adayların 20.11.2025 – 26.11.2025 tarihleri arasında aşağıda belirtilen evrakları posta yoluyla veya elden “Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü Personel Dairesi Başkanlığı Adres: T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı, Beştepe Mahallesi, Alparslan Türkeş Caddesi No:71 Yenimahalle / ANKARA" adresine teslim etmesi gerekmektedir.
Ancak Sağlık Kurulu Raporu istenilen pozisyonlara yerleştirme işlemleri yapılan yedek adayların (Destek Personeli (temizlik), Destek Personeli (şoför), Destek Personeli (bakım-onarım), Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonlarına yerleştirmesi yapılan adayların) Sağlık Kurulu Raporlarını en geç 05.12.2025 tarihine kadar göndermesi gerekmektedir.
Yedek Olarak Yerleşen Adaylardan İstenilen Evraklar;
1- KPSS Sonuç Belgesi
2- Öğrenim Belgesi
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- Erkek adaylar için askerlik görevini yaptığına veya tecilli olduğuna ilişkin belge (e-Devlet üzerinden alınacak.)
5- 2 Adet fotoğraf
6- Adli sicil kaydı (e-Devlet üzerinden alınacak.)
7- 3 nüsha güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (bilgisayar ortamında doldurulacak)
8- SGK Hizmet Dökümü Belgesi
9- Sağlık Beyan Formu (bilgisayar ortamında doldurulacak)
10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi, Destek Personeli (temizlik), Destek Personeli (şoför), Destek Personeli (bakım- onarım) pozisyonlarına yerleştirmesi yapılan adayların alım ilanında belirtilen hususlara ilişkin sağlık kurulu raporu
11- Şoför olarak atanacaklar için ehliyet fotokopisi
12- Elektronik Tebligat Adresine ilişkin PTT'den alınacak belge (Yerleştirmesi yapılan her adayın elektronik tebligat adresinin bulunması zorunludur, elektronik tebligat adresi PTT üzerinden alınmalıdır.)
13- Mal bildirimi beyannamesi (Bilgisayar ortamında doldurularak tek sayfaya arkalı önlü çıktı alınıp imzalanarak kapalı zarf ile teslim edilecek)
14- İkametgâh Belgesi (e – Devlet üzerinden alınacak.)
Not: Listede 7- 9 ve 13. Sırada belirtilen belgeler aşağıdaki bağlantı üzerinden indirilerek bilgisayar ortamında doldurulup çıktı alınacak ve imzalanacaktır.
YEDEK LİSTESİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI FORMUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
SAĞLIK BEYAN FORMUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
MAL BİLDİRİM BEYANNAMESİNİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.