ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GENEL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • GENEL MÜDÜRÜMÜZ
    • GENEL MÜDÜR YARDIMCILARIMIZ
      • HALİM BEDİZ
      • MEHMET EMİN GÜVEN
    • DAİRE BAŞKANLARIMIZ
    • DAİRE BAŞKANLIKLARI VE GÖREVLERİ
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
    • VİZYONUMUZ VE MİSYONUMUZ
  • BELGELER
    • UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ SINAVI DERS NOTLARI
    • UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ BAŞVURU KULLANIM KLAVUZU
    • EGE BÖLGESİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI EĞİTİM NOTLARI
    • DOĞU ANADOLU BÖLGESİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI EĞİTİM NOTLARI
    • MARMARA BÖLGESİ BİLGİLENDİRME VE İSTİŞARE TOPLANTISI
    • 18.01.2023 TARİHLİ DİSİPLİN SUNUMU
    • ADAY MEMUR STAJ DEĞERLENDİRME BELGESİ İMZACI AMİR TABLOSU
    • KULLANIM KLAVUZLARI
    • EĞİTİM NOTLARI
    • GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ BİLGİLENDİRME VE İSTİŞARE TOPLANTISI SUNUMLARI
    • KARADENİZ BÖLGESİ BİLGİLENDİRME VE İSTİŞARE TOPLANTISI DERS NOTLARI
    • İNTİBAK VE TERFİ İLE İLGİLİ GENEL TEBLİĞLER VE EĞİTİM NOTLARI
    • FORMLAR
      • İŞÇİ BEYAN FORMU
    • İÇ ANADOLU BÖLGESİ BİLGİLENDİRME EĞİTİM SUNUMLARI
  • SIK SORULAN SORULAR
    • HİZMETİÇİ EĞİTİM
    • UZAKTAN EĞİTİM
    • STAJ BAŞVURUSU
    • DİSİPLİN İŞLEMLERİ
    • KADRO VE TERFİ İŞLEMLERİ
    • ÖZLÜK VE PASAPORT İŞLEMLERİ
    • İZİN İŞLEMLERİ
    • MAL BİLDİRİMLERİ
    • MAAŞ VE HARCIRAH İŞLEMLERİ
    • ATAMA VE YER DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMLERİ
    • İŞÇİ VE İŞVEREN İLİŞKİLERİ
    • PBYS VE NORM KADRO İŞLEMLERİ
  • MEVZUAT
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksPersonel Genel Müdürlüğü > Menu

Daire Başkanlarımız

Nurten ŞAHİN-Yetenek Yönetimi ve Eğitim Daire Başkanı

                

​

Uşak ilimizde doğdu.

Uşak İmam Hatip Lisesi'nden mezun oldu.

Marmara Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü'nde okudu.

Ortaçağ Tarihi'nde yüksek lisans yaptı.

Öğretmenliğini yasaklar sebebiyle yapamadı ve özel sektörde çalışmaya başladı.

1990 – 1991 yıllarında Çağ Yayınları Genel Yayın Yönetmen Yardımcısı,

1991 – 1992 yılları arasında Med Dersaneleri Öğrenci Servisi Sorumlusu,

1992 -1993 yıllarında Bağcılar TV Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı.

1994 – 2001 yılları boyunca İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İSKİ Genel Müdürlüğü Özel Kalem'de,

2001 – 2004 yıllarında İGDAŞ Genel Müdürlüğü Özel Kalem, İstanbul ve Boğaziçi Bölge  Müdürlükleri'nde,

2004 – 2015 yıllarında İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Koordinatörlüğü'nde uzman olarak  görev yapmıştır.

2015 yılında Orman ve Su İşleri Bakanlığı'na Üçlü Kararname ile Bakan Müşaviri olarak atanmıştır ve  2018 yılına kadar bu görevini sürdürmüştür.

2018 – 2020 yıllarında Tarım ve Orman Bakanlığı Strateji Daire Başkanlığı uhdesinde Araştırmacı kadrosu görevi verilmiştir.

2020 – 2023 yılları arasında T.C İletişim Başkanlığı'na görevlendirme yapılmıştır.

2023 Eylül ayı itibarıyla Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğü'nde Yetenek Yönetimi ve Eğitim Daire Başkan Vekili görevini üstlenmiştir.

Uzun yıllardır Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü olarak görevler almaktadır.

Ak Parti İstanbul İl Kadın Kolları Kurucu Üyesidir ve 2001 ila 2009 yılları arasında İl Yürütme Kurulu Üyesi olarak çalışmıştır.

2012 -2015 yılları arasında Ak Parti Genel Merkez Kadın Kolları MKYK Üyesi seçilmiş ve Teşkilat Biriminde, 1. Bölge Sorumlusu olarak emek vermiştir.

2013 yılından bugüne YETKİM (Yetiştirme Yurdunda Kalanları Kimsesizleri Koruma Sosyal Yardımlaşma Derneği) üyesidir.

2021 yılı itibariyle Toplumsal Gelişim Merkezi Eğitim ve Sosyal Dayanışma Derneği (TOGEM-DER) Denetim Kurulu Üyesidir.

2022 yılından beri ASAD (Avrasya Stratejik Araştırmalar Platformu) Yönetim Kurulu Üyesidir

​ 

Sedat SAĞLICAK -Kadro ve Terfi İşlemleri Daire Başkanı


​

1985 yılında Ankara'da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Ankara'da tamamladı. 2008 yılında Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu.

11.10.2010-24.09.2013 tarihleri arasında Maliye Bakanlığı Milli Emlak Genel Müdürlüğü'nde Milli Emlak Uzman Yardımcısı olarak çalıştı.

2013 yılında  Devlet Personel Başkanlığı'nda Uzman Yardımcısı olarak göreve başlamış olup, "Üst Düzey Kamu Yöneticilerinin Yetiştirilmesi: Ulusal Yönetim Okulu (ENA-École Nationale d'Administration) Örneği" uzmanlık tezi ile 2016 yılında aynı kurumda Devlet Personel Uzmanı oldu.

26.03.2021-11.09.2023 tarihleri arasında Nükleer Düzenleme Kurumu'nda İnsan Kaynakları ve Eğitim Grup Başkanı olarak görev yaptı.

13.09.2023 tarihinden bu yana Kadro ve Terfi İşlemleri Daire Başkanı olarak görev yapmakta olan Sağlıcak, evlidir.

 


Dilek AYKUTLU - Özlük İşlemleri Daire Başkanı


Aksaray'da 1972'de doğdu. İlk, orta ve lise öğreniminden sonra, Lisans eğitimini 2005 yılında Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünde ayrıca 2011 yılında Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Lisans bölümlerinde yaptı. 2015 yılında Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesinde Pedagojik Formasyon eğitimi aldı.Yüksek Lisansını 2011 yılında Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi üzerine yaptı.Gazi Üniversitesi İşletme Yönetimi bölümünde Doktora derslerini aldı.

1990 yılında Niğde İl Sağlık Müdürlüğünde göreve başladı.

1990 – 1994 yıllarında Niğde İl Sağlık Müdürlüğünde çalıştı.

1994 – 1997 yıllarında İzmir Gaziemir Sağlık Grup Başkanlığında memur olarak görev yaptı.

1997 – 2000 yıllarında Kars Sarıkamış Toplum Sağlığı Merkezi Birimnde Şef olarak görevini yerine getirdi.

2000 – 2006 yıllarında Mersin Sağlık Müdürlüğü Eğitim İstatistik Grup Sorumlusu görevinde bulundu.

2006 – 2017 yılları arasında Sağlık Bakanlığında çeşitli birimlerde Şube Müdürü olarak görev yaptı.

2017 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Özel Kalem Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak görev yaptı.

22.06.2018 tarihinde Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Özlük İşlemleri Daire Başkanlığı görevini üstlenmiştir.

Evli ve iki çocuk annesidir.

Halil Umut OKUMUŞ - İdari İşler ve Koordinasyon Daire Başkanı


1988 yılında İzmir'de doğdu.

2009 yılında Kocaeli Üniversitesi, Gebze Meslek Yüksek Okulu İnsan Kaynakları bölümünden mezun oldu.

2015 yılında Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun oldu.

2018 yılında Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Yönetim ve Organizasyon Bölümüde Yüksek Lisansını tamamladı.

15.09.2020 tarihinde İdari İşler ve Koordinasyon Daire Başkanlığı görevini üstlenmiştir.

Evli ve bir çocuk babasıdır.


Mehmet ÜZER - Taşra Atama Daire Başkanı



​1988 yılında Antalya'da doğdu.
2010 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu.
2012 yılında Şeker Kurumunda uzman yardımcısı olarak göreve başladı. 
2016 yılında "Şeker Mevzuatının Piyasa Düzenleme ve Denetlemesindeki Etkinliğinin İncelenmesi" konulu tezinin kabulü ile Şeker Kurumu Uzmanı olarak atanmıştır.
2018 yılında Şeker Kurumu'nun kapatılmasını müteakip Bakanlığımız Şeker Dairesi Başkanlığında görev yapmaya başlamıştır. 
2021 yılından bu yana Personel Genel Müdürlüğünde görev yapmaktayken 2023 yılının eylül ayında Taşra Atama Daire Başkanlığı görevini üstlenmiştir. 
Evli ve iki çocuk babasıdır.​




Dursun PINAR- Seçme ve Yerleştirme Daire Başkanı

        

KİŞİSEL BİLGİLER 

ADI SOYADI Dursun PINAR 

MEDENİ DURUMU Evli - 3 Çocuk 

ASKERLİK DURUMU Yaptı 

YABANCI DİL BİLGİSİ Fransızca (Az miktarda) – Arapça (Az miktarda) 

EĞİTİM DURUMU 

•ORTAOKUL: Ankara Merkez İmam Hatip Lisesi Orta Bölümü 

•LİSE: Ankara Merkez İmam Hatip Lisesi (1990) 

•ÖN LİSANS: Anadolu Üniversitesi AÖF İkt. Ve İd. Programlar İlahiyat Önlisans (2002) 

•LİSANS: Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi (2008) 

İŞ TECRÜBESİ • Kastamonu İli Araç İlçe Müftülüğü İmam-Hatip (1993 – 2002) 

• Diyanet İşleri Başkanlığı Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü - Hizmetli (2002-2005) 

• Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü – Memur, VHKİ,- Bil.İşl.(2005 – 2011)                                                                                                                   • GTHB Personel Genel Müdürlüğü – Sivil Savunma Uzmanı   (Geçici Görevli) (2011-2015) 

• Sakarya Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü – İl Müdür Yardımcısı (2015)

• Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Daire Başkanı V. (2015-2018)

• Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Daire Başkanı V. (2018-2019)

• Tarım ve Orman Bakanlığı Ankara IX.Bölge Müdürlüğü Şube Müdürü (2019-2023) 

• Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Daire Başkanı (2023-HBG

 

​ 




Yusuf HAYKIR –Disiplin ve Mevzuat Daire Başkanı


 

Kırşehir'de 1965'de doğdu. 1986 yılında Gazi Üniversitesi Tapu Kadastro Meslek Yüksek Okulundan mezun oldu. Lisans eğitimlerini 1994 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü ve 2001 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamladı.

1987 yılında Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, Diyarbakır Bölge Müdürlüğünde Fen Memuru olarak göreve başladı.

1988 – 1990 yıllarında Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, Diyarbakır Bölge Müdürlüğünde Tapu Sicil Müdür Vekili görevinde bulundu.

1999 – 2001 yıllarında Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, Fen Dairesi Başkanlığında Uzman olarak görev yaptı.

2001 – 2020 yıllarında Meteoroloji Genel Müdürlüğünde Hukuk Müşaviri, 1. Hukuk Müşaviri ve Müşavir görevlerinde bulunmuştur.

20.05.2020- 23.03.2021 tarihleri arasında Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü İşçi ve İşveren İlişkileri Daire Başkanı görevinde bulunmuştur.

23.03.2021 tarihinden itibaren Tarım ve Orman Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Disiplin İşlemleri Daire Başkanı görevini üstlenmiştir

Evli ve üç çocuk babasıdır.


.

İsmail ŞAKIMA - İşçi ve İşveren İlişkileri Daire Başkanı




1987 yılında İstanbul'da doğdu.

Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesinden mezun oldu.

Siirt Şirvan İlçe Tarım Müdürlüğü, İstanbul Atatürk Havalimanı Veteriner Sınır Kontrol Noktası Müdürlüğü, Tarımsal Ekonomi ve Politika Geliştirme Enstitüsü Müdürlüğü ile Balıkçılık ve Su Ürünleri Genel Müdürlüğünde görev yaptı.

27.12.2021- 06.09.2023 tarihleri arasında Yönetici ve Merkez Atama Daire Başkanı olarak görev yaptı.

06.09.2023 - tarihinde  İşçi ve İşveren İlişkileri Daire Başkanı​ görevini üstlenmiştir.

Evli ve iki çocuk babasıdır.


Adem AKSOY - Yönetici ve Merkez Atama Daire Başkanı

                                          

Karaman 1973 doğumlu Âdem AKSOY, İlkokulu Taşkale Kasabasında, Ortaokul ve Liseyi Karaman İmam Hatip Lisesinde tamamladıktan sonra İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümünden 1996 yılında mezun olmuştur.

Bakanlığa 1998 yılında Kontrolör Yardımcısı olarak katılıp, 2006 yılı sonuna kadar Kontrolör ve Başkontrolör unvanlarını haiz olarak çalışmış ve 2003-2004 yıllarında Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsünde Yüksek Lisansını tamamlamıştır. Ayrıca 2005-2006 yıllarında Ankara Üniversitesi, Avrupa Toplulukları Uygulama ve Araştırma Merkezinde AB Temel Eğitim ve Ortak Tarım Politikası programlarını tamamlamıştır.

Bilahare İç Denetim Başkanlığında 2006-2023 yılları arasında İç Denetçi, Başkan Yardımcısı ve Başkan olarak görev yapmıştır. İç denetimle ilgili yurtiçi ve yurtdışı eğitim, seminer, toplantı ve çalışmalara iştirak etmiştir. Kamu İç Denetçi Sertifikasını (A4) ve CRT Akademi ISO-27001 Başdenetçilik sertifikasını haizdir. Merkezi denetim görevi kapsamında takribi (200) denetim faaliyeti içerisinde Denetçi ve Ekip Lideri olarak görev yapmış, ayrıca İzleme Komitesi Üyeliği (8) ve Tarım Şurası Üyeliği görevini ifa etmiştir.

Bakanlık Makamının tensipleri ile Personel Genel Müdürlüğünde 10.03.2023 tarihinde İşçi ve İşveren İlişkileri Daire Başkanlığı görevine başlayıp bu görevle birlikte Toplu İş Sözleşmesi Görüşmeleri Bakanlık Temsilcisi, Yüksek Disiplin Kurulu ve Arabuluculuk Komisyonu Üyelikleri ile Bakanlık Nakdi Tazminat Komisyonu Koordinasyon görevlerini de ifa etmiştir.

Makamın yer değişikliği takdiriyle 06.09.2023 tarihinde Yönetici ve Merkez Atama Daire Başkanlığı görevine başlayan Âdem AKSOY, evli ve (3) evlat babasıdır.

​ 



BAĞLANTILAR

15 Temmuz Destanı

15 Temmuz Destanı

Hayvancılık Çalıştayı

Hayvancılık Çalıştayı

Türkiye Tarımsal Finans Zirvesi

Türkiye Tarımsal Finans Zirvesi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi

 2016 Uluslararsı Bakliyat Yılı

2016 Uluslararsı Bakliyat Yılı

Etik Rehberi

Etik Rehberi

Gıdanı Koru

Gıdanı Koru

İLETİŞİM

    Personel Genel Müdürlüğü
  • Adres : T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Eskişehir Yolu 9. Km Lodumlu / ANKARA

  • Telefon : 0312 287 33 60 (25 hat)

  • Faks : 0312 258 86 80

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
  • KVKK
YUKARI ​